piątek, 15 lipca 2011

Ohh! Sushi & Grill - Magnolia Park Wroclaw

Miałem kilka spraw do załatwienia w Magnolii, a jak wiadomo, latanie po sklepie wzmaga mały głód... Niewiele myśląc, udałem się do Ohh! Sushi & Grill na pierwszym poziomie, tuż koło lodziarni Grycan.

Na wejściu przywitała mnie kelnerka, wybrałem stolik, od ręki otrzymałem menu. W przypadku tej restauracji menu jest całkiem obszerne i jak to zwykle bywa, nie wiem co wtedy zamówić.. Najlepiej według mnie w sushi barach, aby sprawdzić co jest dobre, należy zamówić jakiegoś mix seta... Maki, futomaki i kasztanki z cudami na kiju. Naturalnie do tego woda..

Od złożenia zamówienia mineły 3 minuty i kelnerka podala napoje oraz przystawke. Salata, sezam, marchew, kiełki w occie ryżowym. Przyznam szczerze, całkiem dobre.

Po 15 minutach od zamówienia, otrzymałem głowne danie czyli mix roznych różnosci plus smażone pierożki.

Zdziwił mnie fakt iż set został podany na talerzu a nie na deskach jak to w innych sushi barach w ktorych bylem. Jezeli chodzi o smak bazując na tym co otrzymałem, to moge powiedzieć iż pierożki były całkiem niezłe, a set niczym się nie różnił od setów podawanych w innych restauracjach poza... Ceną..

Minus tej restauracji jest taki, że jest nieco droższa od pozostałych sushi barów w których dotychczas byłem.

Podsumowując, byłem zadowolony. Jak będziecie w pobliżu i nie będziecie mieli pomysłu na obiad lub kolacje, to warto tam pójść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz